Geoblog.pl    naazymut    Podróże    Ru-Bu-Tu    Nareszcie w komplecie :)

Nareszcie w komplecie :)

Węgry
Węgry, Tokaj

Dwuosobowa grupa poscigowa w skladzie Tomstein i Czesław, ktora wyruszyła w sobote 18 o 1 rano, dzis dogoniła mobilna kwatere glowna w Tokaju na Wegrzech. Po drodze pokonali 30 km pomiedzy Krynica i Bardejovem by potem pedzic pociagami przez Presov, Koszyce do granicy slowacko-wegierskiej i zakonczyc krotkim rajdzikiem do Tokaju.

Tymczasem kwatera glowna pokonala wzniesienie pod Lysa Polane, nastepnie zostala porzadnie zlana deszczem kolo miejscowosci Zdiar, po kilku godzinkach pokonala tereny starego poligonu w Gorach Levockich, widziala piekny Zamek Spiski, nocowala pod domem dziecka w Koszycach, oblewala sie woda z niebieskich wegierskich pomp az w koncu byla swiadkiem poteznej nawalnicy na terenie polnocnych Wegier.

Najwazniejsze ze w koncu wszyscy sa juz razem :)

Tata
Tata - 2009-07-21 17:51
Podróżujemy z Wami - na mapie i w myślach...
O tempora ! O mores !
Teraz, w tej czasoprzestrzeni w której przyszło nam żyć, wystarczy tylko chcieć ( albo aż chcieć ). Życzymy, aby Wam zawsze "chciało się chcieć" , a Słońce świeciło także w pochmurne dni !

Weron
Weron - 2009-07-26 16:08
Az mnie nogi bola jak czytam ile kilometrow pedlujecie :-P Jak pewnie wszyscy- ja tez trzymam kciuki. Szczegolne pozdro dla Gosi ;-)