Geoblog.pl    naazymut    Podróże    Ru-Bu-Tu    lalalala

lalalala

Polska, Zakopane

Siedzimy sobie w Kościelisku na krzesełkach, przy stole. Nie wieje, nie świeci, nie jest zimno, ani gorąco. Mama z dołu proponuje soczek i placek ze śliwkami. Słuchamy muzyczki. Tak normalnie a jednak nie...:) Na wyprawie to takie rarytasy:) Powrót do domu taki zwykły, bez większych emocji, po prostu...Zawsze się przeżywało, od razu oglądało zdjęcia, kąpało, jadło mięso, i nie mogło znależć się w tej "nowej" zwykłej rzeczywistości. Tym razem to takie naturalne. Może przywykliśmy...
Ale jest wspaniale:) Stwierdzamy, że była to najlepsza dotychczasowa wyprawa. Najdłuższa. Najcieplejsza. Najróżnorodniejsza. Najciekawsza. Bogata w ludzi, miejsca, i ZUPEŁNIE NOWE DOŚWIADCZENIA (rumuński szpital, nocleg w tureckim domu, jazda w 8 osób, w tym 1 Francuz i 1 Anglik poznani w drodze, śpiewy przy ognisku, gitara, ucieczka przed niedźwiedziem, posiłki na promie w restauracji, ataki psów, rowery w namiocie, mega burza, prysznic z pęknietej rury nawadniajacej pole, przy głównej ulicy, jazda drogą do Stambułu, która miała momentami 14 pasów, impreza w ukraińskim pociągu, noclegi w hostelu, otelu i holetu i wiele innych ) :) Udało nam się lepiej poznać inne, orientalne dla nas kultury, religie i nawiązać (często tylko za pomocą gestykulacji i rysunków) jakże cenne dla nas znajomości.
Ogólnie to ciężko się wyrazić....:) Chyba wszystko siedzi w nas i na dodatek w każdym inaczej :)

Pozdrawiamy wszystkich cierpliwych :)
Ania i Natalia

Padre
Padre - 2009-09-02 22:15
Cudownie!!! Gratuluję i czekam na opowieści.

rowerowi
rowerowi - 2009-09-03 00:00
Trudno się wyrazić to fakt:) Te same powrotne odczucia towarzyszom i nam. W głowie kłębi się tyle myśli chciało by się podzielić tym wszystkim co się przeżyło z domownikami, ale można "tylko" pokazać zdjęcia i opowiadać o nich ponad 2h.

A Wasza wyprawa była 3 razy dłuższa od naszej! To dopiero...

Zacząłem czytać Wasz geoblog jeszcze przed naszym wyjazdem. Ale wpisy Natalii spowodowały taką ciekawość że nawet w czasie wyprawy sprawdzałem jak u Was leci :)